2008

Året började med att jag precis blivit tillsammans med världens underbaraste kille. Även om kärlek var överallt där jag var så hade jag svårt att sova. Sov knappt fyra timmar per natt. Det blev ritkigt jobbigt för jag orkade ju knappt med skolan. Trots sömnbristen fick jag de bästa betygen jag någonsin fått.

Sommaren började bra fast än regnet öste ner på skolavslutningen. Mysiga grillkvällar och jobb var det min sommar bestod av. När jag trodde jag skulle dö utav alla ostar hade min fem veckor gått och det var dags för en resa utomlands. Skiathos med mamma, Marika och Annika. Helt underbart! Aldrig varit med om finare stränder. Kom hem brun som bara den för att träffa en saknad pojkvän.

Första tiden i tvåan blev till att sudda när man råkade skriva Hp1 på alla böcker. UF företag startades och det är nog det jobbigaste jag gjort i skolan hitills! Wonder Wear rullar på i vilket fall och jag är nöjd.

Några turer till borås varje vecka för att träna och hälsa på Johan och en bit in i december firade vi ett helt underbart år tillsammans. Jul på Liseberg och massa choklad!

Året har varit himla bra och nu ser jag fram emot ett undebart 2009!

Kommentarer
Postat av: sooofia

låt detta året bli bäst:D<3

2009-01-01 @ 19:47:13
URL: http://sowlander.blogg.se/
Postat av: sooofia

låt detta året bli bäst:D<3

2009-01-01 @ 19:47:14
URL: http://sowlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0