pms

Ni som tycker pms bara är en myt kan slänga er i väggen. Veckan innan min mens har jag otroliga humörsvängningar. Jag vill bara skrika, dra sönder mitt hår, slå sönder saker och jag vet inte vad mer!

Som en gång när jag och mamma satt vid köksbordet och hon tjatade på mig lite, jag slog näven i bordet flera gånger, sprang upp på mitt rum och var helt tokig. Det är verkligen en ilksa inom mig som inte försvinner. Det sitter där och gnager. Jävla jobbigt! Det bara kommer, bubblar upp ur mig och jag vet inte vad jag ska säga mer. Men don't be a bitch mot mig dessa dagar, haha.


Kommentarer
Postat av: Älskling

Försöker du skylla bort dina handlingar? :P

2008-12-31 @ 12:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0