grymt längesedan

Det blir bara en massa videos och tråkiga inlägg nu för tiden. Men ni får helt enkelt stå ut med det för jag hinner bara inte. Dessutom vet jag inte om ni tycker det är så kul att läsa om mitt liv.

Jag är i Borås väldigt mycket just nu. Måndag, onsdag, torsdag, fredag lördag eller söndag. Åka buss så mycket tar verkligen på krafterna så jag beundrar verkligen Er som åker buss varje dag till skolan!

Förresten det är ingen idé jag skriver just nu, mamma kom precis in och förstörde mitt blogg humör nu när jag äntligen fick tid. Hoppas att du läser detta mamma. DU är mitt problem!

Kommentarer
Postat av: Florence

tycker inte du ska stressa över din blogg, jag gör det hela tidne tycker jag och det blir inte heller bra man prioriterar bort sådant som man borde göra och man bli bara stressad... puss på dig!

2009-04-27 @ 11:10:24
URL: http://floor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0