haha, typiskt mig!

Kom ut ur duschen för en stund sedan och såg att Sofi hade ringt så jag ringde upp. Väntade ett tag och sedan så svarade.

-Hej det är Malin!
-Hej!
-Du hade ringt mig.
-Nej?
-Jo?
-Nej?
-Jo?
-Nej?
-Jooo?
-Haha, jaha Soofi det är till dig!
-Hahaha*dö*

Haha sånt här är så typsikt mig! Ringde hem till min kompisa Sanna för något år sedan, sa hej det är sanna och frågade om lisa är där? Liksom wtf, hur kan det bli så fel?

Ikväll är jag själv hemma, ska nog hyra någon film och bara ta det lugnt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag fattade inte

2009-04-13 @ 11:06:18
Postat av: Anonym

ifrån din johan:)

2009-04-13 @ 11:07:01
Postat av: juliasbullar

hahaha, söt :D

2009-04-15 @ 11:27:42
URL: http://juliasbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0