lite tid över

Hej på er allihopa!

Sjukt längesedan min dator var på hemma och det står fortfarande still för nu sitter jag i skolan. Ska jobba med UF, årsredovisning och grejer men resten av medlemmarna försvann så då fick jag lite tid över till blogg och annat.

DM förra helgen var great. Kan bara säga; PROUD TO BE MFC!
Kul också at jag fick träna med Cheer B Senior igår, det gjorde min dag. Kan ju säga att det var längesedan jag träna så och ja, jag har träningsvärk idag.

Annars står jag mitt i en storm just nu. Problem hit och dit. Humöret växlar hela tiden men jag vet inte riktigt vad det är med mig. Känner mig bara konstig och allmänt störd på allt ibland.

Ja, vad ska jag säga mer än det här. Varit i borås nästan varje dag den här veckan och ska även dit efter skolan idag. Dans träning, ska bli fun! Igår fyllde Johan år, 17 år. Lika gammla i ett halv år, haha.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0