valborg

Veckorna bara rullar på och det tackar jag inte nej till! Int alls många skol dagar kvar nu och lektionerna bara glider vi igenom. Otoligt skönt!

Som rubriken och som alla vet så är det ju valborg idag. Eldförbud är lite tråkigt men jag ska i alla fall tillbringa min kväll hos Markus i Timmele. Lite konstigt att vara där utan Johan men det ska bli kul, haha. Innan Markus blir det träning i Borås men jag har fått ont i mitt knä igen så jag får väl ta det lite lugnt. Men det vill jag inte!

Imorgon blir det blekning av mitt hår äntligen och sedan fotboll och mys. Lördagär det träning och sedan fest hos Jonatan som fyller 18 år.

Söndag är det träning igen. Och där var helgen slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0