alla dessa skor

Blev en väldigt lång sovmorgon idag. Halv ett, haha! Efter att mami kommit hem så drog vi till Gällstad för att kolla in vad Lager 157 och Skortette hade att erbjuda.

Testade ett par chinos men jag ser bara helt dum ut sådana så skippade det. Hittade dock ett jättesött, flätat bälte för bara 20 kr! På Skorette fick man 20% rabatt på vilket par man ville och äntligen hittade jag mig ett par gladiatorskor. Som vanligt så passade varken 37 eller 36 så jag fick bli utan. Hittade dock ett par vanliga vita tygskor som fick bli mina för endast 160 kr. Fattar bara inte hur jag alltid lyckas komma hem med ett par skor?

Imorgon ser det ut att bli mat, bio och mys med löv. Vad ska ni göra på alla hjärtans dag?

Kommentarer
Postat av: Florence

hoppas du hade en bra alla hjärtans dag!^^

2009-02-15 @ 16:41:40
URL: http://floor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0