godis i massor

Sitter bara här och äter massa godis. Så himla underbart så jag skulle kunna dö på pricken. Lovet är snart till ända och då är det tillbaka till skolan för UF-mässa och en del prov. Men några veckor till så är det påsklov, sedan sommarlov.

Lovet i sig har varit väldigt skönt. Mycket sömn vilket har varit helt underbart, träffat johan och kollat en massa film. Enda filmen som jag inte sett är Twilight. Fattade inte varför jag inte gick på den när den gick på bio. Gud jag blir så galen! Böckerna är ju helt underbara och allt är bara så perfekt. Skulle kunna sitta och säga att de är vackra i en evighet men det gör jag inte.

För övrigt vill jag ha massa nya kläder.


Kommentarer
Postat av: Sara

när fick ni lov ? har inte ni de nästa vecka :O ?

2009-02-13 @ 17:05:33
URL: http://saarrraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0