helg men också lov

Helgen har nu kommit till sitt slut. Fast ändå inte för nu äntligen är det sportlov. Gud jag har längtat så! Ska bli otroligt skönt att få sova och kunna åka till min älskade precis när jag vill.

Igår var det träning, dock helt värdelös. Hade sett fram emot att träna men blev bara en timme för att det knappt var några som kom, dålig stil! Blev lite styrka och så när jag kom hem sen i stället. Sedan så var det bara lite mys hemma med melodifestivalen och runt halv elva somnade jag av en sjuklig trötthet.

Sov till elva, gjorde mig i ordning, åkte till stan en sväng och fixade lite, nu sitter jag här och snart ska jag köra till mina kusiner.

see ya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0