intensivt

Just nu är det intensivdagar som gäller för UF och på torsdag är det provmässa. Känns som att vi ligger bra till nu, bara lite till som ska fixas med sedan så är vi redo. Om du befinner dig  Ulricehamn på torsdag så tycker jag du ska esöka Bogesunds Bil där Wonder Wear UF står med sin supersnygga monter.

Förkylningen som sprids runt på skolan har nu även nått mig. Otroligt ont i halsen och igår frös jag samtidigt som jag svettades som jävlar! Äckligt som bara den. Ingen träning igår och inte heller imorgon men på lördag så är det dags. Hoppas bara alla kommer, annars vet jag inte riktigt vad jag tar mig till faktiskt.

Känner mig också allmänt nere just nu. Vet inte vad det är med mig men mitt temperament ligger inte på någon hög nivå i alla fall. Nära och kära får se till att stå ut!

38 dagar kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0