ånghäst

Det har varit ett så skönt lov varför ska man då behöva gå tillbaka till skolan?

Jag vill verkligen inte det. Skolan är verkligen min mardröm just nu. Jag trivs inte någonstans! Nu tycker ni som läser säkert att så tycker ju alla om att vara i skolan, men jag tycker verkligen inte om det. Absolut ingenstans. Allt är bara så fel och hemskt. Jag tycker givetvis om alla underbara människor i klassen men ändå känns det vara så fel. Jag vill inte vara på lektionerna, jag sitter ändå bara där och bara sitter nu för tiden känns det som. Ämnena är inte det minsta roliga. Jag intresserar mig inte längre. Det känns bara fel!

Kommentarer
Postat av: cattis

sv. jaa, har faktikst inte luktat på den, men får nog göra det då :D

2009-01-07 @ 20:41:45
URL: http://cattisarbelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0