dagen

Upp i ottan. Eller ja, klockan åtta men det är banne mig ottan på lovet! Upp till sim och sprthallen där det bjöds på fotboll hela långa dagen. Vinst för Gällstad mot Tvärred/Vegby, hade dock gärna sett UIFK i finalen men så blev det tyvärr inte. Mycket sittande och lite mat+dryck gjorde mig inte så himla stark. Huvudvärken kom och när jag var hemma blev det film. Never back down. Riktigt bra enligt mig men det är väl sådana filmer jag faller för helt enkelt.

I söndags var jag hos min bror och kollade Batman: The black night. Den var så mycket bättre än vad jag förväntat mig! Gud vad Heath spelar bra. Så himla tråkigt arr han dog, han var verkligen en begåvad stjärna.

Sedan så har Johan åkt tillbaka sin lägenhet i Borås nu. Tycker aldrig om när han åker på söndagarna. Nu på lovet har vi kunnat vara så nära varandra och det har vart så underbart. Därför känns det konstigt när vi inte kommer träffas så mycket igen. Men snart så är det fredag igen och då så ses vi.

Imorgon börjar träningarna igen. Skönt men lite slö jag kommer att vara.

PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0