i'm back!

Inte för att jag har varit borta eller så, har bara inte hunnit med att sitta vid datorn så mycket.

I fredags när jag kommer hem hade vi en liten nersövd kissemiss hemma som fått sin livmoder bortopererad. Vad fasen är hon för kön nu? Haha. Sedan så kom Johan en sväng och efter det var det dags för sängen.

Åkte till Borås vod klockan nio. Började inte träningen försen tolv men var tvungen att handla lite kläder till UF-företaget osv. Efter jag köpt det jag skulle plus något mer så drog jag till träningen. Mycket bra träning och idag har jag ont i magen. Klenis? Ah jag tror det, haha.

Hem, äta och duscha för att sedan sticka iväg på maskerad. Utklädd till Zorro möttes jag av "Jackie Sparrow" ",den tuffa Sandy", "Tony Montana" osv. Bilder kommer.

Nu ska jag antagligen ut och köra lite. Känner egentligen inte för det men måste köra lite känner jag.

Puss alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0