varför klaga?

Visst går livet upp och ner hela tiden men varför ska man klaga? Jag vet att jag inte alltid är en solstråle men jag försöker. Jag har så mycket att glädjas över så varför ska jag gråta när det inte riktigt blir som jag vill? Det är bara fortsätta att kämpa tills det blir bättre. Det finns ju människor som har det mycket värre än jag ens kan tänka mig. Så vad håller jag på med ibland?

Jag har en helt underbar familj och den mest perfekta pojkvännen någonsin, de bästa vännerna och jag är absolut inte dålig i skolan. Varför klagar man då? Det är ju bara du själv som kan göra något åt dina problem. Inte hälper det heller andra att klaga hela tiden heller. Ingen glädespridare genom att klaga precis. Man har sina dåliga dagar och så är det. Det kommer ju alltid vara något som inte riktigt stämmer överrens. Men så är det och det får man nöja sig med.

Inget mer nu, tack för mig.

Kommentarer
Postat av: florence

SV: Vi gymmade bara^^ Jag vill köpa kort där! Det är hur kul som helst!

Hur är allt med dej gumman?

Puss

2009-01-19 @ 06:47:23
URL: http://floor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0