inte glaad

Igår var det studiedag. Dock blev det ingen sovmorgon, i stället upp halv nio, snabbt i ordning och sedan till Björnhälsan för att kolla upp mitt knä igen. Blev tyvärr inget bättre de dagar jag inte tränade så kändes som att jag behövde kolla upp det igen. Efter lite tryckningar så kom han fram till att något har hänt med min minsken i knät men att det är inte är så farligt. En veckas upphåll igen och sedan får vi se. Måste bli bra, bara 17 dagar kvar ju!

Sedan så bar det av till Jönköping med Johan, Oskar och Ida. Ett par ynka örhängen följde med mig hem men det var en mycket trevlig dag och nu vill jag ha lite mer vår och shopping i Göteborg.

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: ewezi

sv: Ja eller hur :) det är bara så onödiga :P!

allt bra med dig då :)!?

2009-03-11 @ 19:04:37
URL: http://ewezi.blogg.se/
Postat av: ewezi

Sv: Okej, jobbigt :( Ja det ska bli så kul :D! kommer vi åka i samma buss tror du :P?

Jo det är bra, lite trött bara ;)!

2009-03-11 @ 19:31:22
URL: http://ewezi.blogg.se/
Postat av: Din sjukgymnast

hahaha minskel, MENISKEN heter det!

2009-03-11 @ 22:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0