mycket johan

Varje dag den här helgen har jag träffat Johan och det känns så jävla bra. Jag älskar verkligen att vara med honom och självklart så älskar jag honom massvis! Kom på härom dagen att jag saknar vår Stockholmstripp som vi gjorde i somras. Vi kunde bara vara och det var underbart väder! Får nog blir npg liten miniresa i vinter eftersom det inte bara går att åka iväg för att Johan har sin fotboll.

I fredags var det bio men Johan, Edvard, Amanda och Robin. Helt okej film men verkligen inte någon som jag rekomenderar någon att betala 85 kr för. G.I Joe.

Lördags var det först mat hos mina kusin eftersom Jesper fyller 15 år imorgon. Sedan bar det av till Nastasja där det konsumerades lite alkohol, haha. Det var trevligt som fan! Ut till Blidsberg där det sög totalt! Fy fan aldrig mer.
Annars så.

Vill träna nu men blir gym imorgon och inte Borås försen torsdag.

Nu ska jag kila iväg och köpa lite bodybutter, känner att min hud kommer att behöva det i vinter.

puss lovers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0