pinsamt

Såg igår att jag haft samma låt som veckans låt två gånger i rad. Lite pinsamt men den tål att upprepas!

Helgen annars har varit bra.
Var hos Johan i fredags och kollade film. Extreme Movie, och den var ju verkligen extrem. BARA knull hot och dit, haha! Gick och la oss med tv:n på med Roast på Berns, riktigt bra! Vaknade trött som tusan men drog hem, packade väskan och åkte till Borås.

Skön träning även om en del saker inte funkade som det skulle. Blev knockad så jag trodde min näsa skulle försvinna helt. DAMN vad ont det gjorde. Förvånar mig inte om jag har ett vakert blåmärke lagom till skolkortet, haha. Lite snabb shopping efter träningen och sedan hem till mig med Sofi.

Duscha, dega och göra sig i ordning för kvällen. Lite smått lulliga drog vi till stan med Edvard. Dålig fest men kul att träffa folket ändå. Hem runt två och somande gött.

Vaknade tröttare än i lördags men vi tog på oss kläder och drog ut i det fina vädret. Körde ner Sofi till bussen och efter det blev det sjön med Nastasja. Vandrade upp till Edvard på Hemmkväll köpte tre filmer och nu sitter jag här. Dusch och film efter det? Ja tack.

puss lovers

Kommentarer
Postat av: nastasja

wihooooo

för övrigt, det måste vara svintråkigt att jag kommenterar jämt. jag menar, vi ses ju typ everyday, haha.

jag dör, längtar så tills jag får visa dig hur bra england är!

2009-09-21 @ 16:02:38
URL: http://nastasja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0